24 Ağustos 2007

General

Çekim Tarihi : 18.08.2007
Mekan : Konya - Meram - Aydın Çavuş
Tesis yetkililerin tarihi eser niteliğinde dizayn ettikleri bu dikiş makinası bana çok tanıdık geldi, eve gidince bir baktım ki bu annemin yıllardır kullandığı ve hala kullanmaya devam ettiği makinanın aynısı :) Makina mı çok sağlamdır yoksa bizimkiler mi aldıkları bir malı çok iyi kullanmaktadır tam karar veremedim ama düşündüm de bir 30 yıl sonra benim evimde şu an kullandığım -mesela-ütümü hala kullanıyor olabilir miyim acaba ve benim ütüm böyle bir dizaynla karşıma çıkabilir mi ? ilk 5 sene de ikinci ütüye geçmiş olduğumu gözönünde bulundurursak zor gibi ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

site de resimlerde çok harika.. başarılar ve tebrikler.. Konya'lıyım ve bu kadar iyi sahneleri yakalayamadım hiç.tabi resimleri siz çektiyseniz :)

Kolay gelsin. başarılar.

Selametle..
Öss'ye hazırlanan bir genç :)

FBA dedi ki...

teşekkür ederim ... başkasının çektiği bir fotoya imzamı atmam ...

 

İstanbul Hatırası | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates