13 Temmuz 2007

Makro Güzellik

Çekim Tarihi : 24.06.2007
Mekan : Sitemizin Bahçesi
Normal gözle bakıldığında hiç farkedilmeyen bu çiçek tohumu gibi görüntü makinanın objektifiyle zoomladıkça daha da güzelleşti. Makinamı aldım alalı bende her ilgimi çeken detaya bir de makinanın zoomuyla bakma reflexi gelişti, bir de şimdi gözlük aldım hayattaki tüm renklerin doygunluğu arttı sanki, meğer ben yıllardır hafif flu görüyormuşum herşeyi , acaba sıfır derece gözü olanlar şu an benim 1.5 numara miyop çerçevenin arkasından baktığım kadar net görüyor mu renkleri onu merak ediyorum , her gördüğüme artık bir gözlüklü bir gözlüksüz bakıyorum eski görüşüm ve yeni görüşümü kıyaslamak maksadıyla .ve tabi şunu da merak ediyorum bu netliği fark edişim ne kadar sürecek, eminim gözlerim buna da alışacak yine herşey normalleşecek ...

Hiç yorum yok:

 

İstanbul Hatırası | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates