16 Mayıs 2007

Annem İçin (1)


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar, bloguna bayıldım. Çok güzel fotoğraflar çekmişsin. Kızın da çok tatlı maşallah. Sana ne kadar benziyor? Çiçekleri görünce imrendim bende çektiğimiz son çiçek fotoğraflarını mı eklesem ki bugün bloguma?

sevgiler..

Adsız dedi ki...

Saol nailecim,bu blog kendi adıma başladığım bir hobi,istikrarlı devam edebilirsem daha iyi olucak inşallah ... Kızımı göz yapısından dolayı direk bana benzeten çok ,bundan gurur duyuyorum ;) insanın kendine benziyen bir kuzusu olması kadar güzzel bişey yok dünyada , en kısa zamanda darısı başına ...
bloguna eklediğin yeni çiçekleri de gördüm sitendeki fotografların kalitesini zaten begenmiştim , hangi makinayı kullanıyorsun ?

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim canım, fotoğraf çekmeyi ben de çok seviyorum ama fırsat çok bulamıyorum. Bir de tabi makine de yetersiz geliyor. Şuanki makinamız Canon powershot A85.

sevgiler..

 

İstanbul Hatırası | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates